نماینگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید در کرج

نماینگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید در کرج

در صورتی که به متخصص حرفه ای و با تجربه برای تعمیر یخچال ساید بای ساید در کرج نیاز دارید ما میتوانیم در سریعترین زمان مشکل شما را حل کنیم.

تعمیر یخچال در کرج  از جمله خدمات کام سرویس  در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و تعمیرات یخچال در کرج است که بخش های زیر را شامل می شود :
1 – شارژ گاز کمپرسور
2 – تعمیر کندانسور ( رادیاتور خنک کننده)
3 – تعویض فیلتر یا درایور
4 – تعمیرات اواپریتور (محفظه تولید یخ)
5 – تعمیر و یا تعویض موتور
6 – عیب یابی و تعمیر ترموستات
7 – تعویض رله راه انداز
8 – تعمیر و تعویض برد یخچال

تعمیرات یخچال فریزر در کرج کام سرویس

متخصصین تعمیرات ما در کام سرویس نهایت تلاش و تجربه خود را در ارائه خدمات فنی و مهندسی به شما عرضه می کنند. استفاده از قطعات و ادوات اورجینال و اصل از اصول کاری کام سرویس می باشد.

رایج ترین مشکلات یخچال و یخچال فریزر های صنعتی و خانگی:

فریزر و یخچال های امروزی یخ‌زدگی ندارند. و از دو فن برای تنظیم دمای داخلی و خارجی بهره می برند. فن رادیاتور خنک کننده در زیر قرار دارد، کمپرسور را خنک می کند و باعث افزایش طول عمر و بهبود عملکرد آن می شود.

فن دوم معمولا در اکثرا یخچال ها در داخل در قرار دارد. این فن مسئولیت جریان زدایی در اطراف کویل بیرونی و ثبات دمایی در دستگاه را دارد.

اگر برای این فن مشکلی پیش بیاید در عملکرد یخچال تاثیر فوری نمی گذارد. و به همین دلیل برخی از تعمیرکاران فکر می کندد احتیاجی به تعمیر آن نیست. اما در حقیقت تعمیر نکردن فن کندانسور باعث افزایش دمای بیش از حد در کمپرسور و در نهایت سوختن کامل آن می شود.

تعمیر یخچال سامسونگ ال جی امرسان برندهای معتبر از تجارب چندین ساله ما در تعمیر یخچال در کرج است.

این محصول به دلیل استهلاک شدید و مدامی که می پذیرد، همواره نیازمند خدمات تعمیراتی و سرویس های دوره ای است.

به همین دلیل مرکز تعمیر یخچال در کرج را راه اندازی کردیم تا همه هموطنان ساکن استان البرز از این پس در این حوزه با کمترین مشکلی روبه رو نباشند.

سرویس تعمیر یخچال در کرج

از آنجا که یخچال ها حتی در کوچکترین و ساده ترین نوع خود حمل و نقل سختی دارند، به همین دلیل در واحد تعمیر یخچال در کرج تصمیم گرفتیم سرویسی را با عنوان “تعمیر یخچال در محل” راه اندازی کنیم.

به کمک این سرویس دیگر لازم نیست دستگاه خود را به تعمیرگاه مرکزی منتقل کنید، بلکه تعمیرکار مربوطه پس از انجام هماهنگی های لازم، در محل مورد نظر حضور می باید و با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهد.

با استفاده از این سرویس ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه های خود، مشقت حمل و جابه جایی را نیز متحمل نخواهید شد.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی … خدمات انجام شده تعمیر یخچال/ یخچال فریزر /لباسشویی /ظرفشویی تامین قطعات / تامین برد الکترونیکی / تعمیر

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید ☎️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.